Porovnání Google Adsense vs Partner Sklik 2013
Co si budeme lhát. Peněz je v reklamě čím dál méně resp, čím dál nižší ceny prokliku až jeden znervózní, že Google adsense předběhnul Seznam resp Partner.sklik.cz nebo mu alespoň vzal vítr z plachet. Sice je v internetové reklamě rok od roku více pěnež, ale stále většina proudí úzkými kanály rovnou na titulku Seznamu, na Idnes apd. Kontextovou reklamu reklamní agentury stále nemají rádi. Vědí proč. Nikdo by je nepotřeboval, ani jejich okaté slevy.
Nedalo mi to nevyzkoušet po roce znovu. Vybral jsem si jednu rubriku a na jednom místu jsem nechal zobrazovat Seznam vs Google v poměru 1:1. Jednou se zobrazila ta reklama, jednou druhá. Maximálně spravedlivé.
Překvapení se opět nekonalo. Sice Google měl výhodu, že dané stránky znal, ale u Seznamu nebylo znát zlepšení ani 3. den, kdyby už měl mít dávno procrawlováno.
Adsense
partner.sklik.cz
Co se týká obecných témat Seznam nemá stále adekvátní reklamy. Drtivě nízký proklik je vysoce prodělečný. Nezachrání to ani dražší proklik. Smůla. Google je stále pro administrátory vysoce ziskovější, 4,6x! I bez započítání korekce, že se reklama Seznamu zobrazila vícekrát. A to je už fakt mazec!
Související články
Komentáře k článku: Porovnání Google Adsense vs Partner Sklik 2013

Jinak na poradte jsou i témata k půjčkám a tam jsou i ty reklamy.
