Porovnání Adsense a Partner Sklik 2010
Minulý týden byl spuštěn ostrý provoz Partner Sklik od Seznamu.cz a nedalo mi to nevyzkoušet, jestli nebude lepší. Moc jsem tomu nevěřil a zatím se mi to potvrdilo. Click rate je u Adsense vždy o 100% lepší (0,2 vs 0,43 a 0,4 vs 0,88) a s tím jsou ruku v ruce i výdělky, které jsou u Skliku také poloviční (resp. ještě o něco nižší).
Relevance reklam není špatná, ovšem jen u první max u druhé. Ostatní jsou už úplně z jiného soudku... z toho je jasné, že jediná chyba je v tom, že Seznam ještě nemá dost inzerentů resp. z oblastí ze kterých potřebuji. Na druhou stranu Adsense má velmi široké zázemí a nechybí mu reklamy snad pro žádnou oblast.
Co si z toho vzít? Zatím je lepší Adsense, ale možná za půl roku už to bude jinak...
Výplatní podmínky u Seznam.cz jsou pro hodně lidí nevýhodné: platí až nastřádáte 5tis Kč (Adsense 100USD tj cca 1.900,- Kč) nebo na na konci roku vyplatí cokoli - snad i 1 Kč.