Uživatel mobilu jako jednička?

9. březen 2015 | 12.26 | rubrika: servery všeobecně

reklamaRozhodnul jsem se zkusit novou cestu, zadat reklamu jen pro uživatele telefonů a tabletů. Dlouhodobě je to pro mě nejzajímavější skupina. Nevím jestli je to tím, že neblokují reklamu, ale každopádně vykazují nejlepší poměr cenu/výkon.

Někdo na mobilní verze webů nedává, že nic nevydělají, já můžu říkat pravý opak. Začíná být smutné, že trend začíná být jasný. Co nevydělám v mobilní verzi jako by nebylo. Je to opačně než kdysi...



Komentáře k článku: Uživatel mobilu jako jednička?

 
jm | 9. březen 2015 | 14.21
Pokud výkon je klik na reklamu, tak mi to připadá v souladu s mou uživatelskou zkušeností: každý den klikám na spoustu reklam v telefonu - akorát že nechtěně, protože se netrefím, nebo se reklama objeví se zpožděním po načtení stránky atd. U desktopu se mi málokdy stane, že bych se netrefil a klikl na reklamu omylem.
Pavel | 9. březen 2015 | 14.36
zrovna u mě bych řekl, že jsou reklamy úplně mimo možné klikací zóny, ale jinak je to pravděpodobné
Sargo | 9. březen 2015 | 18.47
Přesně to jsem chtěla napsat - s tím omylem klikáním
V | 9. březen 2015 | 21.59
no byl jsem propagátor mobilní verze poradte a teĎ se tam bude cpát reklama? No taková je doba. Myslím si, že větší zisk je ale daný rozšířeným a líným androidem, než se něco pohne tak omylem kliknu a také tím, že na mobilu se trochu hůře blokuje. Déky omylům mám myslím skóre kliků na reklamu mobiločítač tak 98:2
Pavel | 10. březen 2015 | 12.50
to nebude omylem, ten proklik není zase tolikrát větší než u PC verze, ale CPC je tam vyšší.
V | 26. květen 2015 | 14.28
no nehodlám se přít, ale moje zkušenost je přesně stejná jako první příspěvěk - 100% případů jsou omyly. Na počítači, no možná 1-2% kdy se ukliknu, že kliknu a jak se stránka načítá tak kliknutí vezme reklama. To samé hodnocení příspěvků na idnes, tam je šance dát omylem + nebo - dost velká na mobilu, v počítači se to nestane.


Zpět na hlavní stranu blogu