Hovor s Googlem 50 minut
Když jsem dostal od Google nabídku na konzultace mého Adsense, tak jsem chvíli váhal... co mi tak můžou říct nového?
Ale protože v době nabídky šly zisky ke dnu vzal jsem první termín, který byl k mání. Včera byl den D. Sjednaný čas se posunul asi o 20 minut a paní Google se mi omlouvala a ujišťovala, zda to nevadí. Takovou vstřícnost bych nečekal. Bylo znát, že můj hlavní web měla nastudovaný a očividně měla na papírku poznámky k věci. Něco ještě dělala online na základě mých reakcí a konzultovali jsme jedna radost.
Nabídnula mi pohled zase někoho dalšího a přitom zkušeného. V poslední době se Google Adsense vcelku hodně změnil a ne všechno jsem prozkoumal důkladně, takže mi ukázala nové věci. Až dnes jsem na základě toho zjistil, že nemá už moc smysl používat odkazové jednotky - počet požadavků 250k, počet získaných reklam 5k. To mluví za vše.
Závěry?
Samozřejmě zkusit větší formáty reklam - nic nového pod sluncem,. To už víme všichni dávno a snažíme se najít ten správný balanc.
Banner úplně nad titulkem (lze často vidět) nedoporučuje, lepší dát níže pod hlavičku - to jsem třeba nevěděl. Nahoře se prej nekliká.
Kouknout se jaké formáty reklamy se žádají - většina jich je dynamických
Nepodceňovat cílení kanálů, prý se tím markeťáci opravdu zaobírají a má to smysl. To jsem už hotové měl a jsem rád,že to má smysl
Sepsán požadavek, aby se reklamy otevíraly v novém okně - grafické jdou automaticky do nového okna, takže se to týká asi jen textových, ale neuvědomuju si. Podle jejího vyjádření to je nadstandartní požadavek, který ne každému projde.
Je toho asi ještě více, ale ne všechno jsem schopen vysypat z rukávu. Každopádně celkový dojem výborný... hned má člověk pocit, že Google o své partnery dbá a nejsou mu volní.
Doba hovoru mě překvapila a ještě více, když jsem zjistil, že hovor je vedený z Irska. Ačkoliv věřím, že bych stejný hovor v rámci Česka stál zřejmě podobné peníze... jak smutné.
Komentáře k článku: Hovor s Googlem 50 minut
Předem díky moc za pomoc, S pozdravem Jane ...