Domény jako nástroj
Dlouho mi bylo záhadou proč někdo koupil doménu, kterou jsem nechal expirovat a držel si ji rok dva a pak ji zase pustil. Mezitím na ní bylo pár reklam a jinak nic. Že by ji někdo měl jen na to, že tam občas někdo přijde ze zvyku? I kdyby to bylo 50-5lidí/den (více těžko, to bych si jí možná ještě nechal), tak při průměrném kliku někde kolem 0,5% by to nezaplatilo ani samotnou doménu. Pravda je, že by její rank šel předat na jinou doménu.
Dlouho se mi to nechtělo zkoušet, ale po tom co spadly ceny za doménu .cz na 145,-/rok je to sranda. Nastává otázka jak sehnat expirující doménu se zajímavým hodnocením. Jedině v aukci. Dělám to jednoduše. Jsem ochotný zaplatit max 200,-. Když to vyjde dobrý, když ne, svět se nezboří. První jsem koupil za 1,-, ale v nové politice se asi nedá dostat pod 200,-.
Včera jsem takhle zakoupil třetí doménu. Jako první má smysluplný název, že by se dalo uvažovat o jejím prodeji v budoucnu. Celkově jich chci zkusit 5-10. Ještě nevím. Ono vymýšlet na každou nějaký jedinečný obsah je pěknej opruz. Zvláště, když nevím jestli to k něčemu je. Dá se říci, že na takové doméně se udělá malinká fanouškovská stránka jiné stránky, např. jen 3 stránky obsahu. Na každou takovou doménu chodí 15-30 UIP/měsíc. Žádná velká paráda.