není SEO jako SEO... všechno něco stojí
Dnes je na internetu spousta firem resp. lidí, kteří se snaží vydělat na svém čase a vědomostech, což je v pořádku. Jedna z těch tajemných oblastí je SEO. Lidé se hádají, aby vyjádřili co to je a jak to funguje. V důsledku by to mělo vést k tomu, že pokud na slovo KUCHYŇ je váš odkaz až na druhé straně např. na Google, dokáží ho posunout mezi první 5 nebo 3... jak se kdo cítí silný. Je celá žada možností jak to udělat a nikdo přesně neví, co funguje nejlépe. A kde je tajemno, tam se dobře vydělává.
Zrovna tuhle oblast celkem znám, ale i tak o ní toho určitě spoustu nevím. Občas projdu internet, co je nového apd. Našel jsem jeden článek, jak na to.
"Diskuzní fóra jsou jedním z nejrozsáhlejších míst pro získání zpětného odkazu a zároveň skvělým způsobem propagace webu. Navštěvované diskuze mohou přinést velmi kvalitní traffic, či alespoň zvědavce, kterým se Váš brand dostane do povědomí."
Shodou okolností jsem na tuhle větu narazil den po té, co se na poradte.cz začaly šířit odpovědi typu: nejlepší matka je M16, dobrý obchod najdeš tady: mujobchod.tie.
Proklepnul jsem si toho uživatele a za půlrok působení nám na poradte.cz naflákal pořádnou spoustu reklamních odkazů. Že jsou všechny odkazy na označkovány <a rel='nofollow'... mu zřejmě nevadilo, i takové odkazy mají svůj smysl. Našel jsem jeho prezentaci a mezi jeho klienty jsem našel snad všechny odkazy... chjo.
Neodsuzuji to, ale v rámci svých stránek ani nepodporuji... navíc to odporuje pravidlu: Z3 - umisťovat do příspěvku reklamu, inzerci a odkazy vedoucích k vlastnímu prospěchu.