Změna textové reklamy
15. červen 2009 | 22.05 | rubrika: píše.cz
Dočasně je na všech blozích reklama typu "banner + horní linka". Blogy, které měli zvolenou "zvýrazňovat slova" ji tedy mají také. Těchto blogů je menšina, tak věřím, že to příliš nebude vadit a majitele blogu to příliš nerozhodí popř. rovnou nenaštve. Jako testovací období jsem zvolil od dnešního dne až po 6. 7. 2009.
Snad období přetřásané krize dolehlo i na reklamu typu "zvýrazňovat slova", která se stává neefektivní resp. příliš málo poptávanou. Uvidíme.
Díky všem za jejich pochopení.
Komentáře k článku: Změna textové reklamy
davidhavel | 16. červen 2009 | 16.45
To zvýrazňování slov mne stejně štvalo
Lidé pak třeba nevyužívají mé pracně vytvářené odkazy v článcích, páč si třeba myslí, že je tam stejně jen reklama 


sargo | 16. červen 2009 | 23.50
David: jednak, a jednak tím text často mění smysl... klade se důraz na slova, kde být nemá 

administrator | 17. červen 2009 | 07.23
i vy čerchmanti, i snad proto byla tahle reklama dobrovolná 
