Invazivně neivazivní reklama aneb snad s mírou
Snažím se přivést na rychlehry.cz co nejvíce lidí. Je několik možností jak to udělat. První je klasická reklama, což je v tomto případě velmi drahé. Klasickou reklamu platím na ostatní projekty a je to v rámci možností přijatelné, ale v tomto případě se ukazuje jako velmi velmi drahé řešení. Sám ještě nechápu proč, asi je to dáno věkovou skladbou.
Další možností je vložit reklamu do svých projektů, což je zdarma nebo za cenu vystrnadění jiné reklamy. Rozhodl jsem se pro umístění růžku, který se každému ukáže 7x, po týdnu ještě 5x pro připomenutí a pak už ne. Tato varianta mi přišla nejpřijatelnější a už jí praktikuju rok dva a na všechny projekty.
Další možností je využít spousty mailů, které se ze serveru posílají. Dosud tam byl text směřující na Píše.cz a v rámci Píše.cz dokonce vůbec nic (to mi uniklo). Nyní vše směruje na Rychlehry.cz. Věřím, že to není moc invazivní a je to spíše možnost k rozptýlení pokud se hodí... a pokud se zrovna nehodí není problém konec mailu přehlédnout.
tanhle vypadá typický mail na upozornění nového komentáře, reklama na rychlehry.cz je až dole
obdoba, tentokráte upozornění na novou odpověď na Poradte.cz
Komentáře k článku: Invazivně neivazivní reklama aneb snad s mírou




Nepsali jste do nadpisu ,,aneb snad s mírou" ?

Udělejte s tím něco, prosím. Nebo se většina uživatelů vrátí např. na blog.cz a to by byla škoda.