Kódování grafiky do HTML
Dělám teď na projektu, kde jsem si nechal udělat grafický návrh a abych ušetřil, rozhodl jsem se, že si nakódování udělám sám. Jasně, dělal jsem to nesčetněkrát. Ušetřím 2.500 až 5.000 a věnuju tomu 4 hoďky (zlaté oči).
Začal jsem s postupným řezáním grafiky a definováním stylů. Už jsem tak daleko, že stylů mám plný soubor a kdybych si je trefně nepojmenoval už nevím, co který definuje. Může jich být stovka a ještě nejsem na konci (ale skoro už ano).
Když už jsem měl skoro hotovou hlavní stránku mrknul jsem do Opery a Firefoxu. Nestačil se divit. Hrůza! Dobrá polovina věcí rozházená a nepoužitelná. Laborování, co změnit, aby to sedlo nemám rád. Zabralo to asi nejvíce času. Tam, kde IE stačí odstavec Firefox potřebuje rám atd.
Ještě teď řeším kuriozitu, že potřebuji jeden <DIV> o přesné velikosti např. 25x23px a pokud do něj dám odsazení padding 2px, tak mi jej IE zobrazí správně, ale Firefox mi jej zvětší na 29x27px (+4px). Tuším co s tím.
Do <DIV> musím vnořit další "objekt" (snad bude fungovat <SPAN>
a odsadit jeho od okolního prostředí (nikoliv zmenšit vnitřní prostoj okrajového). Vždycky mi to přijde líto, že musím napsat více kódu než je nezbytně nutné a pak za půl roku se tím prodírat při nějaké změně.
Takže: kódování grafiky za 2.500 je levné a za 5.000 to ještě jde... vím o čem mluví 
Ale na druhou stranu nabral jsem zkušenosti a příště to bude rychlejší... pokud to do té doby nezapomenu.
Komentáře k článku: Kódování grafiky do HTML

Udělat to pro jeden prohlížeč není taková práce, ale jak Pavel píše, kouknout se na výsledek "očima" více prohlížečů, tak to dá zabrat. Já si takto dělala sama úplně jednoduchou stránku - v Mozille OK, juknu přes IE a už tam byly chybky. Ale pokud se nehodláš zabývat tvorbou stránek, či dělat nějaké projekty, stačí Ti využívat nabízené redakční systémy. 