Proč je Poradte tak úspěšné
29. leden 2010 | 10.49 | rubrika: poradte.cz
Dosud jsem si myslel, že vím. Ale následující článek mě vyvedl z omylu.
Úspěchu se totiž dočká nejpravděpodobněji taková firma, jejíž název obsahuje sedm písmen, je složen přesně z 2,7 slabiky a 1,16 slova. Zjistila to marketingová firma Provocado, když analyzovala žebříček stovky nejdražších značek světa.
https://ekonomika.idnes.cz/eko-zahranicni.asp?c=A100127_164017_eko-zahranicni_spi
Komentáře k článku: Proč je Poradte tak úspěšné
sargo | 1. únor 2010 | 11.55
Jsi intuitivně geniální. Není to skvělé? 

administrator | 1. únor 2010 | 13.00
když jsem včera programoval Papricku, ani jsem si geniální nepřišel 
